HascoGame هاسکو گیم وب سایتی برای همه ی گیمیرها

PUBG Update # 26

سلام به همه:

امروز میخوایم درباره آپدیت جدید بازی PUBG براتون صحبت کنیم.به طور خیلی خلاصه این آبدیت شامل دوتا وسیله نقلیه جدید توی مپ Vikendi هستش وبهبود عملکرد سیستم Replay و بازگشت طولانی مدت Flare Gun به تمام مپ ها هست.همچنین بهبود عملکرد سیستم و UI و پشتیبانی بهتر از Steam و Discord و تنظیمات برای افتrate of fire

Zima

Zima جایگزین Uaz در مپ vikendi هستش.

با این ماشین شما کنترل خوبی روی برف ندارید اما این یک ماشین 4x4 بسیار قدرتمند هستش.

این ماشین به نسبت کند بودنش بسیار بادوام هستش

Snowbike

جایگزین موتورسیکلیت در مپ vikemdi  میباشد.

این موتور دوام نداشته ولی سرعت و کنترل بسیار خوبی داره.

Added a new item, Flare Gun

اسلحه  Flare Gun در بتل های عادی به عنوان یک آیتم نادر وجود خواهد داشت.

قوانینش هم به این صورت که اگر داخل safe zone بزنید براتون بسته های ویژه و اگر خارج از fase zone  بزنید براتون ماشین ارموری uaz میندازه

Survivor Pass: Vikendi

در تاریخ 26 فوریه پایان خواهد یافت و همچنین اقلام سطح یبالا هم تموم میشه

Survivor Title System Beta Season 2

در این فصل قراره که مثل فصل قبلی جوایزی رو براساس ماموریت هایی که به شما میده جوایزی رو هم به بازیکنان بده.

Gameplay

ما یک مکانیسم آزمایشی جدید برای سرورهای تست برای آزمایش یک راه حل برای مسئله مربوط به میزان تغییر آتش بر اساس FPS مورد استفاده قرار داده ایم. ما از همه بازیکنان که بازخورد در مورد این موضوع را داده اند قدردانی میکنیم. این امر برای سرورهای زنده در بروزرسانی بعدی اعمال نخواهد شد، زیرا ما میخواهیم بازخورد بازیکنان را بررسی کنیم تا اطمینان حاصل شود که این تاثیر منفی بر تجربه بازیکن ندارد.
        این فقط در تاریخ 19-19 فوریه - 26th PST به سرور تست به روز می شود.
        این راه حل با به روز رسانی سرور زنده در 26 فوریه PST به روز نمی شود.
        ما در حال گردآوری بازخورد بازیکنان و انجام تجزیه و تحلیل داده ها در طول دوره آزمایشی هستیم، همانطور که ما در تلاش برای استفاده از این بهبود برای سرورهای زنده در آینده هستیم.
    بهبود اثرات بازتابنده در لنز دامنه.
        لنزهای بصری را به محدوده اضافه کرد تا مانع از دیدن بازیکنان در شرایط خاص در داخل محدوده خالی شود، و بهبود دید و واقع گرایی.
    لاستیک اتومبیل در حال حاضر بلافاصله پس از انفجار وسیله نقلیه تخریب می شود.
    شرایط اصلاح شده برای مستعد شدن، برای جلوگیری از رفتن به زمین بسیار ناهموار.
        در حالی که مستعد حرکت و جابجایی در موقعیتی است که کاراکتر نباید مستعد آن باشد، شخصیت به صورت خودکار به حالت crouched تغییر خواهد کرد.

UI

ویژگی پیش نمایش در فروشگاه بهبود یافته است.
        هنگام استفاده از ویژگی پیش نمایش، سر، چشم ها، ماسک ها و موارد پوشیدنی بیرونی به طور خودکار برای جلوگیری از مانع نمایش آیتم پیش نمایش می شود.
        هنگام پیش نمایش سر، چشم ها، ماسک ها، مو و آرایش، دوربین زوم می کند تا پیش نمایش مورد نظر را بهتر نماید.
        جعبه و تنظیم پیش نمایش در حال حاضر آخرین مورد انتخاب شده در گوشه سمت راست بالا را نشان می دهد
        در پیش نمایش آیتم ها، کاراکترها تمام موارد را از مجموعه انتخاب شده تجهیز می کنند.
        اکنون میتوانید اسلایدهای اسلحه / دنده را بدون کلیک کردن بر روی دکمه جزئیات دقیق در سمت راست پیش نمایش، بدون استفاده از شخصیت خود مشاهده کنید.
        پیشنمایش emotes به طور خودکار پس از فشار دادن پیش نمایش بازی خواهد کرد. نمادهای را می توان با استفاده از دکمه بازی در گوشه بالا سمت چپ صفحه پخش کرد. دکمه پخش را نمی توان در حالی که پیش نمایش اموتی در حال پخش است فشرده می شود.
    صفحه کلید راهنمای نشان دادن پیوندهای پیش فرض کلید در صفحه بارگذاری ظاهر نمی شود اگر بازیکن برای تغییرات کلید خود را سفارشی کرده است برای جلوگیری از سردرگمی.
    حضور غنی موجود برای مشتریان Steam و Discord (نمایش داده شده در لیست دوستان) اضافه شده است که به بازیکنان اجازه می دهد تا خودشان را به اشتراک بگذارند و وضعیت بازی دوستان خود را با اطلاعات دقیق مشاهده کنند.
        شما می توانید وضعیت Status Game، Mode و Match Time Elapsed را بررسی کنید.
            به عنوان مثال: BATTLEGROUNDS PLAYERUNKNOWN - بازی، حالت جنگ، 00:20 سپری شده است.

Replay

     بهبود ویژگی های ویرایشگر Replay.
         مجموعه ای از ویژگی های KeyMix اضافه شده ویژگی ذخیره شده را فراهم می کند که چندین ویرایش را در یک فایل تک پخش انجام می دهد.
         ویژگی «حذف همه» اضافه شده است که تمام فریم های کلیدی را در فریم چند کلید کلیدی حذف می کند.
         آیتم های دقیق مانند اصلاح رنگ، زاویه لاغر دوربین رایگان، تنظیم دقیق برای عمق میدان و غیره.
         ویرایشگر Replay را بهبود بخشید تا پس از اصلاح و عمق تنظیمات زمینه بلافاصله قابل اجرا باشد.
     بهبود UI ویرایشگر پخش.

Performance

     انیمیشن های شخصیت بهینه شده برای بهبود عملکرد.
     بهبود سرعت بارگذاری بازی با بهینه سازی روند بارگذاری شخصیت.
     بهبود FPS با بهینه سازی فرایند رندر درخت بازی.
     معیار ضربه برای Molotov در هنگام محاسبه آسیب شخصیت بهینه شده است.
     بهینه سازی برخی از عناصر رابط کاربری HUD که باعث کاهش عملکرد شد.

Skins & Items


     یک تایمر شمارش معکوس برای نمایش زمان باقیمانده برای خرید جعبه پلیس شرقی Erangel به صورت جداگانه اضافه شده است، قبل از اینکه آنها را به جعبه جعبه های تصادفی در 26 مارس PST منتقل کنید.

Custom match

    بهبود سیستم: صفحه نتیجه یک مسابقه از جلسه جدا شده است.
         هنگامی که یک بازی سفارشی به پایان رسید، بازیکنان اکنون قادر خواهند بود که صفحه نمایش نتایج را برای 10 دقیقه بازبینی کنند. مسابقه بعدی سفارشی می تواند 1 دقیقه پس از خروج از مسابقه قبلی راه اندازی شود.
     Vikendi در حال حاضر در حالت Esports حالت سفارشی در دسترس است.
     تعدادی از وسایل نقلیه در حالت Esports در تمام نقشه ها افزایش یافته است.
     هنگام حرکت به ناحیه امن، سیستم انیمیشن ناظر بهبود یافته است

World

   یک مسئله را با ساختمانهایی که دچار خرابکاری شده اند، رفع کرده است
     مسئله ای را حل کرد که برخی از ساختمان ها در فاصله های مشخصی در وایندتی دیده نمی شد
     مسئله ای که باعث جلوگیری از کاهش سرعت Dacia هنگام رانندگی برف شد، رفع شد.
     برخی از مشکلات مربوط به زمین / ساختار را در Erangel و Miramar ثابت کرده است.

General

   مسئله ای که صدای شعله مولوتوف را می توان در شعاع 1 کیلومتری شنید، ثابت شد.
    مسئله روشنایی یخچال را هنگام تغییر تنظیم مجدد در هنگام تعویض دامنه و یا برداشتن سلاح های کاهش یافته حل کرده است.
    مسئله ی مرده ها را که صداهای پایه را تشکیل می دهند، ثابت کرد.
    مسئله ای را حل می کند که می تواند نارنجک ها را از روی زمین در ساختمان های خاص جلوگیری کند.
    مسئله ای را حل می کند که می تواند نارنجک را از طریق دیوارهای ساختمان های خاص به کار بیندازد.
    مسئله ای را که می تواند تعداد باقیمانده از دور در یک مجله را هنگام بارگیری مجدد نادرست نمایش دهد، رفع کرد.
    مسئله ای که در موقعیت های خاص می تواند به بازیکنان اجازه حرکت دادن در حالی که در حال پرواز در هوا با حرکت در اطراف زمین تنگ در حالی که مستعد است.
    یک مسئله را حل کرد که در آن پاهایت از یک SMG بر روی صفحه موجودی برداشته می شود و با استفاده از کاراکتر سهبعدی روشن می شود.
    مسئله ای که مانع تعویض کلاه، جلیقه ها و سلاح ها شد، زمانی که موجودی کامل است، رفع شد.
    مسئله را با نام دو پوست یکسان ثابت کرده است.
    مسئله ای که در آن S686 گاهی اوقات می تواند 3 بار در یک ردیف از کار افتاده به دلیل زمانی که بازیکن دارای اتصال به شبکه ضعیف بود ثابت شد.
    مسئله را با شخصیت هایی که با مشت مهاجم حمله می کنند، به جای پرتاب کردن بازی ها، زمانی که بازیکن دارای اتصال ضعیف شبکه بود، ثابت کرد.
    مسئله را با بارگذاری صفحه نمایش روی 21: 9 مانیتور برطرف کرد.
    این مشکل را با دکمه بله / خاموش در تیم حل کرد، صفحه نمایش پاپ آپ را دعوت نمی کند در شرایط خاص کار کند.
    مسئله تصویر روی صفحه نمایش بارگیری شده گاهی اوقات در لابی باقی می ماند.
    هنگام ورود یا خروج از یک جلسه سفارشی، مسئله را با حرکت به صفحه انتخاب حالت به جای لیست جلسه ثابت کنید.
    مسئله را حل کرده است که در آن هنگام minimap به طور صحیح بزرگ نمیشود در حالی که دکمه N (پیش فرض) را در طول cam cam فشار می دهد.
    مسئله را در حالت مشاهدهی ثابت کرد که کاراکترهایی را که در یک موقعیت خاص در یک انیمیشن فرود قرار دارند نادرست هستند.
    مسئله آیکون چتر نجات ثابت در هنگام مشاهده یک نقشه در حالت ناظر درست نشان داده شده است.
    مسئله ای که لیست اقلام بسته های مراقبت در غار وایکانتیک در بسته های مراقبت ظاهر می شود ثابت شده است.
    مسئله را با انیمیشن شخصیت ثابت کرد که در شرایط خاص در حالی که شنا کردن درست نیست
    مسئله شخصیت را ثابت کرده و سایه آن انیمیشن های شنا را در حالت FPP نشان نمی دهد.
    هنگام برداشتن پین ایمن یک نارنجک، مسئله عدم توانایی تغییر سلاح ها را ثابت می کند.
    مسئله ای که در آن یک فیوز نارنجک دود شروع به خاموش شدن در هنگام دست زدن به زمین به جای زمانی که پین ​​خارج می شود ثابت شد.
    پس از پرتاب شدن و تغییر به سلاح های مختلف، مسئله ای را که تبدیل به نامرئی شدن می شود، ثابت می کند.
    مسئله برجسته تعامل و دکمه برای موتور سیکلت و اسکوتر تخریب شده ثابت شده است.
    مسئله ای که یک انیمیشن کاراکتر غیر عادی را نشان می دهد هنگام گرفتن یک تفنگ Flare در یک موقعیت خاص ثابت شد.
    مسئله انیمیشن که به عقب نمایش داده می شود، هنگامی که شخصیت با سلاح های غواصی مسلح می شود و به سمت عقب حرکت می کند.
    مسئله بارش باران در داخل خانه نشان داده شده است.
    ثابت شده است که مسئله کلید پایه به عنوان «ضامن» در هنگام تنظیم «نگه داشتن» عمل می کند.
    مسئله بسته مراقبتی را که در هنگام حرکت غیرطبیعی در هنگام فرود منعکس شده است، ثابت کرد.

  • DR-toxin
  • شنبه, 04 اسفند 97


بیشتر بخوانید :


مشاهده سایر نظرات تعداد نظرات ( 0 )
{{com.user.name}} مدیرسایت

{{ com.content }}

{{ com.create_at }} پاسخ دادن شما به عنوان مدیر اگر مایل به حذف هستید کلیک کنید
{{ans.user.name}} مدیرسایت

{{ ans.content }}

{{ ans.create_at }} شما به عنوان مدیر اگر مایل به حذف هستید کلیک کنید

مطالب پیشنهادی